FANDOM

"Łowca naiwniaków"
Sezon 5, Odcinek 20
{{{obraz}}}
Kod produkcji: GB5??
Premiera: USA: 21 lutego 2017

Polska: 15 maja 2017

Twórcy
Dyrektor: {{{dyrektor}}}
Scenariusz: {{{scenariusz}}}
Reżyseria: {{{reżyseria}}}
Lista Odcinków
Poprzedni
"Ollie"
Następny
"The Cycle"
Łowca naiwniaków - 20 odcinek 5 sezonu i 176 ogółem

Streszczenie Edytuj

Gdy Gumball i Darwin zauważają, że Dziadek Louie nie ma żadnych przyjaciół, tworzą mu jednego o imieniu Muriel. Babcia Jojo dowiaduje się, że Louie spędza czas rozmawiając w sieci z inną kobietą i nawet fakt, iż Muriel nie istnieje nie powstrzyma jej przed zemstą.

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginalny tytuł odcinka (The Catfish) może być nawiązaniem do programu MTV o tej samej nazwie.
    • Uważa się, że z tego programu pochodzi określenie "catfish" oznaczające kogoś, kto udaje kogoś innego w internecie.
  • Podobizny Gumballa, pojawiające się w jego wspomnieniach to przerysowane rzeczywiste fanarty ze strony DeviantArt.
  • Zwrot "4 wpisy i 7 lat temu" (four score and seven years ago) nawiązuje do przemowy gettysburskiej Abrahama Lincolna.
  • Scena, w której Babcia Jojo jest okryta kwiatami to nawiązanie do filmu American Beauty.
  • Gdy Louie opisuje aktualne zachowanie Babci Jojo, w tle słychać utwór Night on Bald Mountain Mussorgsky'ego.
  • Obraz, który Gumball przypadkowo tworzy chcąc namalować Banana Joe nawiązuje do dzieł Jacksona Pollocka.
  • Gdy Louie rozbija swoją opowieść na mnóstwo krótkich wiadomości, nawiązuje do częstego zachowania współczesnej młodzieży, polegającego na pisaniu wiadomości z krótkimi fragmentami zdań.
  • Babcia Jojo niszczy kasę samoobsługową atakami przypominającym te wykonywane przez E. Hondę ze Street Fightera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki