FANDOM

Joanna Watterson
Latest.png
{{{Tytuł}}}
Imię Joanna
Płeć Kobieta
Wiek 63
Rasa królik
Zajęcie/Praca {{{Zajęcie}}}
Rodzina Frankie Watterson (były mąż)

Richard Watterson (syn)
Nicole Watterson (synowa)
Gumball Watterson (wnuk)
Darwin Watterson (wnuk)
Anais Watterson (wnuczka)

Debiut Pocałunek
Ostatni występ {{{Ostatni występ}}}
Głos w oryginale Sandra Searles Dickinson
Polski głos Hanna Kinder-Kiss

Joanna "Babcia Jojo" Watterson jest matką Richarda, teściową Nicole oraz babcią Gumballa, Darwina i Anais.

WyglądEdytuj

Babcia Jojo jest niskim, różowym królikiem. Nosi beżową suknię w białe kropki. Na głowie ma okulary. Jej wygląd zmienia się jednak w drugim sezonie. Na sukience nie ma już białych kropek, a na twarzy ma więcej zmarszczek, co wskazuje na to, że się postarzała.

Osobowość Edytuj

Babcia Jojo jest zrzędliwą i nieco leniwą osobą. Zmusza dzieci do całowania jej. Spędza całe dnie oglądając telewizję.

Nie szanuje swoich wnucząt - tylko Anais woła po imieniu a o Gumballu mówi "ten niebieski".

Nawet kiedy była dużo młodsza miała zrzędliwy i złośliwy charakter (powiedziała Richardowi, że magia nie istnieje wywołując u niego histerię).

CiekawostkiEdytuj

  • Wychowywała Richarda pod kloszem zabraniając mu myślenia, przez co nie potrafi on logicznie myśleć. W odcinku Autorytet tak samo chciała podejść do wychowywania wnucząt. Doszło do konfliktu między nią a Nicole na tym tle.
  • W odcinku Mężczyzna kończy 63 lata.
  • Louie był jej narzeczonym od odcinka Mężczyzna, a następnie został jej mężem (Podpis)
  • Pozbawiła małego Richarda wiary w magię doprowadzając go do bardzo długiej histerii.
  • Ma w sobie tyle metalu, że jest zarejestrowana jako pojazd samobieżny (Mężczyzna).
  • Do tej pory miała po jednym odcinku, w którym grała główną rolę, na sezon.
  • Z tego jak zwraca się do wnucząt wynika, że faworyzuje Anais (tylko do niej mówi po imieniu).
  • Z odcinka "Podpis" wynika, że jej imię to Joanna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki