FANDOM

"Dług"
Sezon 1, Odcinek 4
S1E4Photo1
Kod produkcji: 1b
Premiera: 16 maj 2011 (USA)

8 listopad 2011 (PL)

Twórcy
Dyrektor: {{{dyrektor}}}
Scenariusz: Ben Bocquelet

Jon Foster
James Lamont

Reżyseria: George Gendi

Dave Smith
Phillip Warner
Chuck Klein

Lista Odcinków
Poprzedni
"Trzeci"
Następny
"Koniec"
Dług to 4 odcinek pierwszego sezonu i 4 ogółem.

FabułaEdytuj

Gumball czeka na Pana Robinsona, który ma występ tego wieczoru. Gdy sąsiad w końcu przyjeżdża, chłopak myśli, że zaraz go przejedzie. W rzeczywistości Pan Robinson tylko powoli parkował i gdy widząc rozpaczającego Gumballa zatrzymał się, Gumball oznajmił, że jest mu wdzięczny za uratowanie życia i musi spłacić dług, który ma w związku z tym wobec niego. Od tej chwili chłopiec za wszelką cenę usiłuje mu pomóc, ale Pan Robinson nigdy nie znajduje się w niebezpieczeństwie a starania Gumballa przynoszą odwrotny skutek. Darwin i Anais wymyślają więc plan, zgodnie z którym Gumball będzie mógł w końcu uratować ukochanego sąsiada. Podrzucają mu wiadomość sugerującą, że ktoś przeprowadzi zamach na życie Gaylorda podczas jego występu. Wieczorem gdy Pan Robinson wchodzi na scenę, Gumball próbuje znaleźć zamachowca, a jego brat i siostra planują upozorować zamach by dać Gumballowi szansę na uratowanie Robinsona. Choć im się to nie udaje, na mężczyznę spada przypadkiem reflektor i Gumball przed nim sąsiada. Nagle Darwin i Anais przypadkowo przyciskają pana Robinsona opuszczającą się platformą uruchomioną niechcący przez Gumballa.

BohaterowieEdytuj

Bohaterowie GłówniEdytuj

Bohaterowie PoboczniEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki