FANDOM

"DVD"
Sezon 1, Odcinek 1
Dvd.png
Kod produkcji: GB136
Premiera: 3 maj 2011 (UK)
5 maj 2011 (US)
20 marca 2012 (PL)
Twórcy
Dyrektor: {{{dyrektor}}}
Scenariusz: Ben Bocquelet
Jon Foster
James Lamont
Reżyseria: Ben Marsaud
Lista Odcinków
Poprzedni
"Early reel"
Następny
"Odpowiedzialni"

DVD to 1 odcinek pierwszego sezonu, oraz 1 ogółem.

StreszczenieEdytuj

Gumball i Darwin muszą zwrócić wypożyczony film na DVD, jednak przez przypadek uszkadzają płytę. Próbują więc wymyślić sposób, by ją zwrócić, tak aby Nicole się niczego nie domyśliła.

FabułaEdytuj

Na początku odcinka Nicole prosi Gumballa o oddanie filmu pt. "Aligatory w Wagonie" do wypożyczalni. W przeciwnym razie, będzie musiała zapłacić kare. Gumball idzie do kuchni zapytać Darwina gdzie jest płyta i widzi, że on właśnie nią kroi pizze. Gumball próbuje ją wyczyścić, ale używa ostrej strony gąbki. Gdy Darwin zwraca mu na to uwagę, Gumball wyrzuca ją ze strachu i płyta wpada do zlewu, gdzie zostaje zniszczona w młynku do odpadków. W następnej scenie, widzimy jak Gumball oddaje tekturową płytę Larry'emu. Fałszywe DVD nie zostaje jednak przyjęte.

W domu, gdy Gumball ogląda telewizję, Darwin przynosi list, który przyszedł w czerwonej kopercie z wypożyczalni. Wynika z niego, że bracia muszą zapłacić 25 dolarów za płytę. Gumball wpada na pomysł by żebrać na ulicy. Jednak gdy tylko coś dostają, siedzący obok nich bezdomny podmienia czapki. Gdy Gumball chce odzyskać pieniądze, żebrak na niego warczy za każdym razem gdy Gumball zbliża rękę do kapelusza. Gumball wyciąga więc dłoń rytmicznie tak, że z warczenia powstaje muzyczby bit. Przechodzień, słysząc ten utwór, wrzuca pieniądze do ich kapelusza, ale bezdomny ponownie je zabiera i wchodzi do sklepu. Okazuje się, że wygrał na loterii i teraz jest bogaty, ale odmawia chłopcom zwrotu pieniędzy.

Dzieci wracają do domu, gdzie znajdują wiadomości z wypożyczalni nagrane na pocztę głosową. Postanawiają poszukać pracy. Znajdują posadę testerów w przemyśle kosmetycznym. Okazuję się jednak, że Gumball ma uczulenie na kosmetyki i nie może brać udziału w testach. Chłopcy wracając do domu, napotykają stertę listów, które blokują drzwi wejściowe. Nicole przez telefon oznajmia, że wraca do domu, ponieważ wyczuwa kłopoty. Gumball wpada na pomysł by ściągnąć film z internetu i nagrać go na płytę, jednak Darwin uświadamia mu, że to przestępstwo i dzieci wymyślają inny plan.

Tymczasem Nicole wraca do domu i zauważa listy z wypożyczalni. Gumball i Darwin słysząc ją uciekają szybko z domu. Nicole rusza w pogoń. Natrafia na agrsywnego psa, ale udaję się jej go okiełznać i dalszą drogę przebywa na nim. Wpada jednak na ścianę i przez to dzieciom udaje się uciec. Gdy Gumball i Darwin docierają do wypożyczalni, Larry czeka już na nich. Sprawdza płytę na której chłopcy nagrali film. Okazuje się, że bracia nagrali własną, trwającą jedynie kilkanaście sekund wersję filmu, więc Larry prosi o gotówkę. W tym momencie pojawia się Nicole i niechętnie płaci za płytę. Jednak musi jeszcze zapłacić wysoką sumę za przetrzymanie filmu, więc ucieka z dziećmi z wypożyczalni.

BohaterowieEdytuj

GłówniEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W polskiej wersji tego odcinka Gumball podał nieprawidłowy wiek, bo powiedział, że Darwin ma 8 lat a on sam 10 (w rzeczywistości Gumball ma 12 lat a Darwin 10).
  • Mimo, że jest to pierwszy odcinek sezonu 1, został wyemitowany w Polsce jako ostatni (nie licząc odcinków "Auto" i "Pech".
ve Odcinki
Sezon 1 DVDOdpowiedzialniTrzeciDługKoniecSukienkaZabawkaŁyżkaCiśnienieObrazekLeniuchyDuchTajemnicaŻartSztuki WalkiPocałunekImprezaZwrot GotówkiRobotPiknikGłupoleTajemnicaSkarpetaGeniuszRandkaKlubRóżdżkaMałpaDuchWąsyAutoPechMikrofalówkaMąciwodaHełmWalka
Sezon 2 PilotOlbrzymRycerzeLodówkaKwiatekBananKomórkaPracaHalloweenSkarbPrzeprosinySłowaCzaszkaZakładGwiazdkaZegarekCiemniakWielki ZawódAutorytetWirusKucykBohaterSenPomocnikZdjęcieBransoletaBurzaNauczkaGraGranicaGłosObietnicaZamekBoomboxTaśmaSweterInternetPlanŚwiatFinał
Sezon 3 DzieciakiFankaTrenerRadośćSzczeniaczekPrzepisImięTłoMarudyWakacjeOszustOtchłańSzefKłamczuchPrawoUczulenieMatkiHasłoKunktatorzySkorupaCiężarBraciaLustroMężczyznaPizzaKłamstwoMotylPytanieŚwiętyPrzyjacielWyroczniaBezpieczeństwoStowarzyszenieSpoileryOdliczanieNiktDepresjaJajkoTrójkątPieniądze
Sezon 4 PowrótNemesisEkipaInniPodpisCzekSzkodnikSprzedażPrezentParking . WyzwanieUpgradeKomiksRomantykThe UploadsStażystaObjęciaThe WickedThe TraitorThe SignalPoczątki
Sezon 5 The StoriesUntitled Crossover Special

Więcej z Fandomu

Losowa wiki