FANDOM

Darwin Watterson
Darwin Watterson

Darwin R. C. A. P. N. Watterson III (1º Temporada 01)

150px-Darwinseason2

ERDarwin

Darwin
Imię Darwin
Płeć Mężczyzna
Wiek 10
Rasa Złota Rybka
Zajęcie/Praca Uczeń
Rodzina Gumball (brat)
Anais (siostra)

Nicole (matka)
Richard (ojciec)
Babcia JoJo (babcia)

Debiut DVD
Ostatni występ {{{Ostatni występ}}}
Głos w oryginale Kwesi Boakye (sezony 1-2)

Terrell Ransom Jr. (sezon 3-4)
Donielle T. Hansley Jr. (sezon 5)

Polski głos Stanisław Pieszak (sezony 1-2)
Mateusz Ceran (sezon 3, 4)
Michał Rosiński (sezon 5)

Darwin Raglan Caspian Ahab Poseidon Nicodemius Watterson III - jeden z głównych bohaterów serialu, złota rybka. Członek Rodziny Wattersonów od kiedy wyrosły mu nogi.

WyglądEdytuj

Darwin ma typową dla złotej rybki, pomarańczową skórę. Ma długie nogi i dużą głowę, a z tyłu płetwę oraz okrągłe, czarne oczy. Jego jedynym ubiorem są zielone buty, które dostał od Gumballa, kiedy byli jeszcze mali.

W sezonie II jego nogi są grubsze, cień jest mniej widoczny i ma częściej okrągłe oczy.

W III sezonie jego oczy są cały czas okrągłe.

ZainteresowaniaEdytuj

Podobnie jak Gumball miał wiele zainteresowań, ale wszystkie porzucił (możliwe, że lubił jazdę figurowa, gdyż tylko Gumball krzyknął, że jej nie cierpi). Ponadto w odcinku Klub ćwiczył pływanie synchroniczne. Tak jak jego brat lubi grać na konsoli.

RelacjeEdytuj

Gumball WattersonEdytuj

Jest jego przyrodnim bratem, ma z nim bardzo dobre relacje. Występują razem w prawie każdym odcinku, często razem przeżywają przygody. Czasami się rozczarowują, kłócą i rozstają, ale zawsze do siebie wracają. Tak jak to było w odc. Trzeci kiedy Darwin zaprzyjaźnił się z Tobiasem , a Gumball próbował go odzyskać. Przebył wiele trudności, ale wreszcie udało im się pogodzić. W odc. Wielki Zawód Darwin zostawił Gumballa samego z Tiną i później bracia pokłócili się o to. Ale Anais udało im się ich pogodzić. W odc. Pomocnik, Darwin zostaje liderem i Gumball jest jego pomocnikiem. Darwin zrobił jednak coś głupiego i wtedy Gumball musiał ratować sytuację. Wtedy Darwin zdał sobie sprawę z tego, że lepiej jest gdy Gumball dowodzi. W odc. Bohater Darwin postanowił przeprosić Richarda, ale Gumball nie zamierzał tego robić i przez to musieli głodować. Świadczy to o tym, że Darwin jest grzeczniejszy i rozsądniejszy od swojego brata.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego imię wzięło się od znanego przyrodnika Karola Darwina, który opracował teorię ewolucji.
  • Przed nim Gumball miał jeszcze 7 innych złotych rybek [1]. Wszystkie poprzednie zostały spuszczone w toalecie po tym jak zdechły. Jest to sprzeczne z tym, że w odcinku Gra Wattersonowie znajdują szkielet Darwina I pod łóżkiem Gumballa.
  • Gumball dostał Darwina w prezencie na Święta. [2]Jednak w Początkach otrzymuje go bez specjalnej okazji.
  • Darwin od początku umiał mówić (Richard kupił go w "magicznym" sklepie), ale nogi wyhodował sobie dopiero gdy próbował wrócić do Gumballa po spuszczeniu w toalecie. Pomogła mu w tym "siła miłości".[3]
  • Jego pełne imię to: Darwin Raglan Caspian Ahab Posejdon Nicodemius Watterson III. [4]
  • Początkowo miał być stworzony w technice 3D.[5]
  • Często stoi na krześle zamiast na nim usiąść.
  • Umie mówić od tyłu.[6]
  • Jest jedynym członkiem rodziny Watersonów nie noszącym spodni.
  • Darwin Jest lepszy w karate od Gumballa [7]
  • Prawdopodobnie zakochał się w Carrie [8]
  • Potrafi zmienić się w Darkwina [9]
  • W odcinku: "Skorupa" widać, że ma tremę podczas przedstawienia.
  • Jest bardziej wysportowany niż Gumball i świetnie pływa.Szablon:Fakt
  • Pierwotnie miał być szkolną złotą rybką a nie zwierzakiem Gumballa.Szablon:Fakt
  • Darwin nie pojawił się do tej pory tylko w odcinkach Stażysta i The Awkwardness.
  • Lubi meksykańską kuchnię.[10]
  • Darwin potrafi być bardzo zazdrosny o swojego brata i boi się samotności.[11]
  • Ma alergię na pióra.Szablon:Fakt
  • Darwin jest zarejestrowany jako zwierzątko domowe a nie adoptowane dziecko Wattersonów.[12]
  • W odcinku Sukienka Darwin bardzo dobrze rysuje. Jednak jego dzieła z odcinków Wąsy i Kunktatorzy wyglądają jakby wykonało je małe dziecko.
  • Potrafi grać na ukulele [13]
  • Zna język chiński [14] i francuski [15]
  • Darwin jest ulubionym dzieckiem Richarda.[16]
  • Zna mowę zwierząt.

PrzypisyEdytuj

  1. odc. Początki)
  2. Odc. Bohater
  3. Odc. Początki
  4. Odc. Impreza
  5. Odc. Early Reel
  6. W odc. Różdżka
  7. odc.Sztuki Walki
  8. odc. Halloween)
  9. odc. Kłamczuch).
  10. Odc. Tajemnica
  11. odc. Bracia
  12. odc. Geniusz
  13. Internet
  14. Odc. DVD
  15. Odc. Skarb
  16. odc. Głupole

Więcej z Fandomu

Losowa wiki