FANDOM

Dom Wattersonów znajdujący się na obrzeżach miasta, jest jednym z najważnieszych miejsc akcji serialu. Jest on typowo amerykańskim domem.

PomieszczeniaEdytuj

SalonEdytuj

Jest jednym z najczęściej widzianych pomieszczeń w domu. W nim najczęściej można znaleźć śpiącego 

Salonwattersonów.png

Richarda . Znajduje się tu stara kanapa, niewielki telewizor, stolik oraz drzwi wejściowe, a także schody. Jest połączony z jadalnią.

JadalniaEdytuj

Jest połączona z salonem. Zwyczajna jadalnia ze stołem i krzesłami. Ma widok na kuchnię.

Kuchniawattersonów.png

KuchniaEdytuj

Znajduje się tam lodówka, zlew, mikrofalówka i inne sprzęty. Jest także tylne wyjście do ogrodu i widok na jadalnię.

ŁazienkaEdytuj

Zwyczajna łazienka, jest w niej sedes, zlew i wanna. Jest tylko jedna łazienka w tym domu.

Pokój Gumballa i DarwinaEdytuj

Jest to ich sypialnia. Znajduje się w niej komputer, z którego bracia często korzystają, podwójne łóżko, w którym 

Sypialnia1wattersonów.png

śpi Gumball i Anais i akwarium, gdzie spędza noc Darwin.

Pokój AnaisEdytuj

Jest jej pokojem dziennym. Znajduje się w nim mały stolik dla lalek, zielone ściany oraz lalki i inne zabawki.

Pokój Nicole i RichardaEdytuj

Jest ich sypialnią, jest w nim ich łóżko oraz komputer.

Strych Edytuj

Na strychu panuje bałagan, wszystko jest mocno zakurzone. Znajduje się tam lustro, a na podłodze leżą w nieładzie książki, paczki i pudełka.

Piwnica Edytuj

Wattersonowie nie wiedzieli, że w ich domu jest piwnica aż do odcinka Nikt. Pomieszczenie to znajduje się pod schodami, wejście jest ukryte w drewnianej ściance przy schodach. Są tu tylko półki i kartony. Rob mieszkał w tej piwnicy od czasu ucieczki z Otchłani.

Ciekawostki Edytuj

  • Dom Wattersonów jest położony na 1026 York Street, Vallejo, Kalifornia, USA.
  • W rzeczywistości dom Robinsonów znajduje się po lewej stronie, zaś w serialu po prawej.
  • W jednym ze zwiastunów serialu widać huśtawkę z opony w ogrodzie, ale nie pojawiła się ona dotychczas w żadnym odcinku oprócz zdjęcia pokazanego w "Wielkim zawodzie".
  • Wattersonowie mają mnóstwo obrazów przedstawiających jednorożce w swoim domu.
  • Z odcinka "Zamek" wynika, że frontowe drzwi wykonane są z litego dębu.
  • Dom posiada komin, ale nie jest on raczej wykorzystywany, ponieważ dostęp do kominka blokuje szafka z telewizorem.
  • Układ pomieszczeń nie jest konsekwentny w poszczególnych odcinkach. Z odcinka "Mężczyzna" wynika, że sypialnia rodziców znajduje się na parterze. Jednak w "Planie" sypialnia ta ma taki układ, że nie zmieściłaby się w tej części domu. Poza tym pokój Gumballa i Darwina jest po prawej stronie od schodów, czyli okno powinno być z boku domu. Tymczasem znajduje się ono z przodu. Tę pierwszą niekonsekwencję widać na poniższym planie parteru domu.
    Wattersons' house ground floor scheme.PNG

Więcej z Fandomu

Losowa wiki