FANDOM

Frankie Watterson
FrankieWatterson
Imię: Frankie Watterson
Płeć: Mężczyzna
Gatunek: Szczur
Rodzina: Richard Watterson (syn)

Joanna Watterson (była żona)
Nicole Watterson (synowa)
Gumball Watterson (wnuk)
Darwin Watterson (wnuk)
Anais Watterson (wnuczka)

Debiut: The Signature
Frankie Watterson - postać epizodyczna, ojciec Richarda. Pierwszy raz wspomniany w odcinku Zegarek, później w odcinku Mężczyzna (okazało się, że porzucił swoją rodzinę kiedy jeszcze Richard był małym dzieckiem). Pokazano go dopiero w odcinku Podpis.

Wygląd Edytuj

Frankie jest bardzo podobny do swojego syna, ale w przeciwieństwie do niego jest szczurem w kolorze sraczkowqtym. Nosi czerwoną hawajską koszulę, pognieciony czarny krawat, fioletowe spodnie oraz beżowy płaszcz i oliwkowy kapelusz. Ma podbite prawe oko.

Osobowość Edytuj

Frankie jest typem oszusta i cwaniaczka, dosłownym "szczurem". Chciał wrobić swojego syna i jego rodzinę w przekazanie mu prawa własności do domu rodziny Wattersonów. Nie miał żadnych skrupułów dopóki nie przypomniał sobie dnia, w którym skrzywdził swoją rodzinę odchodząc od żony i dziecka. Pomimo tego co zrobił, jego egoizm nadal kazał mu prosić rodzinę o zjednoczenie.

Ma też pewne cechy widoczne u Richarda, takie jak lenistwo czy bycie niekompetentnym rodzicem, ale są one dużo silniejsze niż u jego syna.