FANDOM

Hector
HectorS2
Hector
Imię Hector
Nazwisko Jötunheim
Płeć Męźczyzna
Rasa Olbrzym
Wiek 1492
Zajęcie Uczeń
Relacje Matka Hectora (matka)
Hector Jötunheim - szkolny kolega Gumballa , olbrzym. Jest on największą postacią w serialu.

Wygląd

Hector, będąc olbrzymem, jest niezwykle wysoki. Zwykle widać tylko jego nogi. Całe jego ciało (oprócz stóp, dłoni i pośladków) pokrywa warstwa kolorowego futra.

Dopiero w 2 sezonie pokazano go całego. Nie widać było jednak twarzy, bo przykrywało ją futro. W jednym z odcinków 3 sezonu (Motyl) w końcu pokazano jego twarz.

Osobowość

Hector, wbrew pozorom, jest bardzo łagodny i delikatny. Nie skrzywdziłby nikogo celowo, ale zdarza mu się na kogoś nadepnąć.

Inni uczniowie uważają go za strasznie nudnego. Jego życie codzienne rzeczywiście pozbawione jest jakichkolwiek ekscytujących wydarzeń, ponieważ matka chroni go przed wszelkimi emocjami, wiedząc że olbrzymy powinny mieć zapewniony spokój, bo w przeciwnym razie mogą wpaść w szał. Tak się też stało z Hectorem w odcinku "Olbrzym", kiedy Gumball namówił go do zbuntowania się przeciwko zakazom matki.

Ciekawostki

  • Pomimo swoich rozmiarów Hector mieści się jakoś w szkolnych korytarzach.
  • Nazwisko Jötunheim jest nawiązaniem do krainy "Jötunheimr" z mitologii nordyckiej, w której żyje olbrzym Jötnar.