FANDOM

Simian
Mssimian.png
Imię Lucy
Nazwisko Simian
Płeć Kobieta
Rasa Pawian
Wiek 2,000,000+ lat
Zajęcie Nauczycielka
Panna Lucy Simian jest jedną z postaci, występującą w Niesamowitym Świecie Gumballa. Jest nauczycielką w Szkole w Elmore. Spotyka się z dyrektorem Brownem.

WyglądEdytuj

Panna Simian jest pawianem z czarną sierścią. Jest chuda, a jej ręce są bardzo długie. W sezonie I nosi brązową sukienkę w kropki, natomiast w II różową . Jej czubek głowy, według Gumballa, wygląda jak góra Fuji.

Osobowość Edytuj

Panna Simian jest wredna i złośliwa. Ma wiecznie zły humor i za wszelką cenę stara się uprzykrzyć życie swoim uczniom, a zwłaszcza Gumballowi i Darwinowi. Jest okrutna i sadystyczna. Naśmiewała się z Nicole od dzieciństwa aż do ślubu z Richardem. Nie potrafi przyznać się do winy, którą zrzuca na swoich uczniów. Nienawidzi swojej pracy, którą wykonuje już od epoki kamienia łupanego. Simian to egoistka.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest najstarszą postacią w serialu nie licząc planet.
  • Jej imię Lucy jest nawiązaniem do pierwszego naczelnego. który potrafił chodzić w pozycji wyprostowanej.
  • W sezonie 2 zmienia się jej akcent (na bardziej amerykański).
  • Podobnie jak większość postaci w serialu, Panna Simian ma 4 palce, mimo że prawdziwe naczelne mają ich 5.
  • Ukryła swój wiek żeby dostać pracę.
  • Dwa miliony temu dostała w czerep od homo erectusa za to że nauczyła go rozpalać ogień, 1000 lat temu wypędzono mnie za próbę wprowadzenia wiedzy o kole. [1]

PrzypisyEdytuj

  1. Odc. Szkodnik

Więcej z Fandomu

Losowa wiki