FANDOM

Richard Watterson
Richard Buckley Watterson

Richard Watterson (1º Temporada)

RichardS2

{{{Tytuł}}}
Imię
Płeć Mężczyzna
Wiek ok. 40 lat
Rasa Królik
Zajęcie/Praca obecnie brak
dawniej dostawca pizzy - odcinek Praca
Rodzina Gumball (syn)
Darwin (syn)
Anais (córka)
Nicole (żona)

Babcia Jojo (matka)
Frankie Watterson (ojciec)

Debiut Odpowiedzialni
Ostatni występ {{{Ostatni występ}}}
Głos w oryginale Dan Russell
Polski głos Cezary Kwieciński

Richard Buckley Watterson  - jeden z głównych bohaterów serialu, ogromny różowy królik. Jest członkiem rodziny Wattersonów oraz ojcem Gumballa, Darwina oraz Anais.

WyglądEdytuj

Richard to wielki różowy królik. Ma długie uszy, okrągłe oczy, wąsy oraz mały nos a także sporą nadwagę. Nosi białą koszulę z krawatem oraz brązowe spodnie. Podobnie jak Gumball i Nicole nie nosi butów.

ZachowanieEdytuj

Jest najleniwszą osobą w mieście (zaraz po leniwym larrym). Całymi dniami przesiaduje na kanapie śpiąc, jedząc i oglądając telewizję. Jest najmniej inteligentnym członkiem rodziny. Cechuje go łatwowierność i brak umiejętności odmawiania [1] Próbował znaleźć pracę, ale okazało się, że gdy mu się to uda wszechświat ulegnie zniszczeniu. Można nim łatwo manipulować obiecując mu jedzenie. Ma do niego znakomity węch.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego ulubionym dzieckiem jest Darwin. [2]
  • miał przez chwilę pracę - był dostawcą pizzy. Został zwolniony przez Larry'ego z powodu naruszenia zasad obowiązujących w pizzerii - zjadł część dostarczanej pizzy. [3]
  • Jest grubszy od Świętego Mikołaja.
  • Ma tak twardą czaszkę, że może wytrzymać ona upadek pół tony cegieł i antenę satelitarną[4]
  • Kiedyś miał mały zarost.[5]
  • Potrafi zjeść 200 hot-dogów w minutę. [6]
  • Pierwotnie miał być niebieskim psem, jednak zamieniono go na różowego królika z nieznanych powodów.
  • Ma 6 podbródków [5] widać 3, lecz kiedy leży widoczne są 2, natomiast gdy stoi, tylko 1.
  • Ma 195 cm wzrostu.
  • Mówi przez sen. [7]
  • Przypomina Petera Griffina z serialu Family Guy.
  • jest odpowiedzialny za kłopoty finansowe Wattersonów, gdyż wydał całe oszczędności rodziny na gwiazdę. [7]
  • Richard mówi, że gdy był mniej więcej w wieku Gumballa (12 lat) zaczął krzyczeć z rozpaczy dowiedziawszy się, że magia nie istnieje i wrzeszczał tak bez przerwy przez 15 lat. [8] Ostatnia scena z retrospekcji, w której krzyczy ma miejsce podczas ślubu Richarda - podczas innej retrospekcji [9] już nie wrzeszczy na ślubie. Można więc wywnioskować, że ożenił się z Nicole mając 27 lat. W innym odcinku [10] Richard mówi, że minęło 20 lat odkąd zostali małżeństwem. Te wszystkie informacje pozwalają dojść do wniosku, że jego (i Nicole, ponieważ chodziła do tej samej klasy) wiek to 47 lat. Oczywiście zakładając, że nie mamy tu do czynienia z niekonsekwencją twórców kreskówki.
  • Richard wynalazł zbilansowany posiłek z mięsem i warzywami podane na chlebie dla wolnego uwalniania energii polane topionym serem czyli dużą okrągłą półkanapkę z różnymi dodatkami i słupki ziemniaka smażone na oleju. [11]
  • Innym razem wymyślił już coś bardziej oryginalnego - żółty ser, smażony bekon, mięso z konserwantami - Sluzzle Tag'ową kiełbasę. [12]
  • Jego drugie imię to Buckley. [13]
  • W odcinku Zdrajca, widać że jelito grube zajmuje pół jego ciała

PrzypisyEdytuj

  1. odc. Zamek
  2. Odc. Głupole
  3. Odc. Praca
  4. Odc. Autorytet
  5. 5,0 5,1 Odc. Mężczyzna
  6. odc. Gra
  7. 7,0 7,1 Odc. Skarb
  8. Odc. Różdżka
  9. Odc. Małpa
  10. Odc. Impreza
  11. Odc. Pizza
  12. Odc. Kłamstwo
  13. Odc. Wina