FANDOM

Rob
200px-RobS2Image
{{{Tytuł}}}
Imię Rob
Płeć Mężczyzna
Wiek 13
Rasa Cyklop
Zajęcie/Praca {{{Zajęcie}}}
Rodzina {{{Rodzina}}}
Debiut Early reel (prototyp)

Impreza

Ostatni występ {{{Ostatni występ}}}
Głos w oryginale Hugo Harold-Harrison
Polski głos {{{Polski głos}}}

Rob - cyklop, były uczeń Szkoły Elmore.

Wygląd Edytuj

Rob jest bardzo chudym, niebieskim cyklopem. Ma jedno duże oko z różową tęczówką. Jego ręce i nogi są bardzo długie i cienkie. Dłonie ma różowe. Nosi krótkie czerwone spodenki, żółty T-shirt i brązowy plecak. Ma średniej długości brązowe włosy, które lekko przykrywają jego oko.

Po ucieczce z Otchłani stał się zniekształcony, ponieważ Otchłań próbowała wessać go z powrotem. Jego głowa i stopy zrobiły się bardziej kanciaste. Ma teraz 2 połączone źrenice i białą skórę. Jego lewa stopa ma postać modelu szkieletowego. Druga stopa i prawa dłoń zrobiła się czarna. Rękawy koszulki zniknęły.

Osobowość Edytuj

Rob był niegdyś przyjacielski i pomocny. Jednak bardzo się denerwował gdy ktoś zapominał jak ma na imię.

Po ucieczce z Otchłani stracił pamięć i ukrywał się w piwnicy Wattersonów. Gumball i Darwin znaleźli go tam i zaproponowali mu przyjęcie funkcji ich największego wroga. To przywróciło mu pamięć - przypomniał sobie jak prosił chłopców, żeby pomogli mu wydostać się z Otchłani, ale oni nie zwracali na niego uwagi i zajmowali się tylko ratowaniem Molly. Następnie poprzysiągł zemstę i postanowił zostać największym wrogiem Gumballa i Darwina.

Ciekawostki Edytuj

  • Tak naprawdę Rob, Bobert i Banan Bob mają to samo pełne imię - Robert.
RobS3

Rob w odcinku The Nobody