FANDOM

Sarah
Sarah.png
Sarah dolly G. Lato
Imię Sarah
Płeć Kobieta
Wiek 12
Rasa Lód
Zajęcie/Praca Uczeń
Rodzina {{{Rodzina}}}
Debiut {{{Debiut}}}
Ostatni występ {{{Ostatni występ}}}
Głos w oryginale {{{Głos w oryginale}}}
Polski głos {{{Polski głos}}}

Sarah G. Lato - szkolna koleżanka i psychofanka Gumballa i Darwina. Jest waniliowym lodem. Po raz pierwszy pojawiła się w odcinku "Banan". Miała główną rolę w odcinkach "Sweter" i "Fanka".

WyglądEdytuj

Sarah jest antropomorficznym waniliowym lodem w rożku. Porcja lodów, jako jej głowa jest żółta, a rożek, służący Sarah jako ciało, jest koloru pomarańczowego, z brązowymi paskami. Z rożka wystają chude, żółte oraz dosyć długie ręce i nogi - wyglądają jak roztopiony lód wyciekający z wafelka.

Osobowość Edytuj

W pierwszych odcinkach wydawało się, że jest cichą, rzadko mówiącą osobą. W kolejnych odcinkach z jej udziałem okazało się, że ma urojenia, jest ekscentryczką i stalkerką. Myśli, że wydarzenia w których uczestniczy odbywają się w serialu, a ona sama jest jego główną bohaterką. Sarah ma obsesję na punkcie Gumballa i Darwina, wydaje się jej, ze są przyjaciółmi. Często fantazjuje o ślubie z jednym z nich. Darwin i Gumball byli pierwszymi osobami, z którymi rozmawiała w szkole.

CiekawostkiEdytuj

  • Prowadziła dziennik pod tytułem "Niesamowite przygody Gumballa, Darwina i Sary" (ang. "The Amazing Adventures of Gumball and Darwin and Sarah").
  • Sarah pojawiła się jako nowy uczeń w klasie panny Simian.
  • Była kiedyś uczennicą Wyższej Szkoły w Richwood.
  • Jest postrzegana jako kanibal, ponieważ jadła lody waniliowe.
  • Jest Mangaką, czyli osobą, która rysuję mangę.
  • Wielokrotnie w odcinkach spada jej gałka (czyli głowa), lecz nie ma to dla niej poważniejszych konsekwencji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki