FANDOM

Tina Rex

Sezon 1

Sezon 2-3

Rex
Imię Tina Rex
Płeć Kobieta
Wiek 14
Rasa Tyranozaur
Zajęcie/Praca Uczennica
Rodzina Pan Rex (ojciec)
Debiut Trzeci
Ostatni występ {{{Ostatni występ}}}
Głos w oryginale {{{Głos w oryginale}}}
Polski głos {{{Polski głos}}}

Tina Rex - szkolna koleżanka Gumballa, tyranozaur. Jest postrachem w szkole i często dokucza Gumballowi.

WyglądEdytuj

Tina jest bardzo dużym tyranozaurem. W przeciwieństwie do swojego ojca, ma bardziej realistyczny wygląd i osobowość. Tina jest pokryta grubymi, brązowo-szarymi łuskami od głowy aż do ogona. Ma ogromne usta pełne wielkich, białych zębów i cuchnący oddech.

W sezonie 2 Tina zmienia swój kolor na czarnawo-szary i ma większe zęby,  jej oczy są zaś mniejsze i bardziej okrągłe. Wygląda dzięki temu bardziej realistycznie.

OsobowośćEdytuj

Tina jest uczennicą Szkoły w Elmore, prawdopodobnie jedną z najwredniejszych i najsilniejszych postaci w serialu. Regularnie dręczy swoje szkolne ofiary, np. Ocho, co może robić z łatwością dzięki swojej sile. Jamie jest jej jedynym przyjacielem i pomocnikiem. Tina tak naprawdę lubi Gumballa, co wyznaje w odcinku Walka. Gumball powiedział że ,,jest tylko groźną koleżanką" Prawdopodobnie zakochała sie w Hectorze.

Tina mieszka na złomowisku razem ze swoim ojcem. Być może są zbyt biedni by pozwolić sobie na dom, lub zbyt duzi by zmieścić się w nim. Tina najwyraźniej nigdy nie miała żadnej zabawki, co skłoniło ją do przywłaszczenia Daisy, pluszowego osiołka Anais. Twierdziła, że chciała ją oddać, ale nie pozwoliła jej na to samotność.

Pomimo prześladowania wszystkich uczniów przyznała, że boi się Nicole Watterson (odc. Walka).

Stwierdzono również, że Tina znęca się nad innymi ze względu na brak uznania jej kobiecości. Stało się to czymś w rodzaju samospełniającej się przepowiedni - Tina zachowuje się jak potwór, ponieważ jest traktowana jak potwór.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest najwyższą dziewczyną w szkole.
  • Jej imię pochodzi od nazwy T-Rex.
  • Tina została zaprojektowana w oparciu o tyranozaury z filmów King Kong i Park Jurajski.
  • Jest podobna do Tiny T. Rex z filmu Rodzinka robinsonów.
  • W odcinku Walka wyznała, że Gumball jest jej przyjacielem.
  • Została dwa razy w tej samej klasie.
  • Mieszka na złomowisku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki