FANDOM

"Nasza misja ma na celu wyeliminowanie Alana zanim ten zapanuje nad światem. Gdyby ktokolwiek z nas został schwytany, niech zaprzeczy istnieniu spisku. Wiadomość ta ulegnie zniszczeniu za 10 sekund." Gumball Watterson na temat misji w której ma zginąć Alan.

"Wizja (Vision)"
Sezon 6, Odcinek 5
Zamieszki
Kod produkcji: GB511
Premiera: 6 października 2016 (USA)
Twórcy
Dyrektor: {{{dyrektor}}}
Scenariusz: {{{scenariusz}}}
Reżyseria: {{{reżyseria}}}
Lista Odcinków
Poprzedni
"Nuda"
Następny
"Wybór"

FabułaEdytuj

Gumball i Darwin przebierają się w szatni. Okazuje się, że Gumball pomylił torby. Bracia ustalają że to rzeczy Alana, ponieważ w torbie był pendrive z jego prywatnymi rzeczami. Podczas przeglądania zdjęć Alana znajdują plik tekstowy o nazwie "Moja wizja"(fragment tekstu poniżej).

                                                         Moja wizja
                                                       autor: Alan Keane
            Manifest jak zdobyć władzę potrzebną do usunięcia ze szkoły w Elmore największego problemu.

Okazuje się, że Alan chce zostać przewodniczącym szkoły. Rozwija umiętności strategiczne i manipuluje uczniami tak aby oni głosowali na niego. Oczywiście sabotuje plakaty wyborcze jego rywali i robi przemowę. W szkole również robią się zamieszki z powodu opodatkowania ocen. W końcu Alan wyjawia największy problem - smutek. Będzie wysyłać uczniów smutnych na wesołe obozy a jeśli znowu będą smutni będą odizolowani. Obozy będą w kążdym mieście, powiecie i kraju. Gumball i Darwin dochodzą do wniosku że trzeba skrócić życie Alana by nie dopuścić go do dyktatury. Po wielu nieudanych próbach podczas konfrontacji trzej koledzy wszystko sobie wyjaśniają. Alan chce być przeowdniczącym szkoły i wysyłając uczniów na obozy nad jeziorem. Zawstydzony Gumball i Darwin wychodzą. Jednak Alan pisze nowy dokument o tym, że manifest się udaje. Nagle chodzi Gumball i przekłuwa Alana kończąc misję.

PostacieEdytuj

  • Gumball
  • Darwin
  • Alan

Poboczni

  • Idaho
  • Anais
  • Carmen
  • Leslie
  • Clayton
  • Teri
  • Masami
  • Penny
  • Sarah
  • Juke
  • Tobias
  • Bobert
  • Jamie
  • Banana Joe
  • Dyrektor Brown
  • Pan Small
  • Pan Cornelle

Clare

  • Hot Dog
  • Molly
  • Hector
  • Carrie
  • Tina
  • Ocho
  • William
  • Jared

CiekaowstkiEdytuj

  • Mimo iż Alan zostaje prezydentem nie ma wystarczająco władzy, żeby zbudować obozy na całym świecie. W przypadku bycia prezydentem władza ogranicza się tylko do jednego państwa. Podobnie jest z dyktaturą. Jeżeli Alan chciałby wybudować obozy na całym świecie musiałby dostać zgodę od innych państw.
  • Podczas przemiany Alana może on wybrać twarz Donalda Trumpa.
  • Zmienionemu Alanowi podkłada głos ten sam aktor co Robowi (w polskiej wersji językowej)
  • Gdy Darwin celuje wchodzi ścianę co jest nawiązaniem do gier z pierwszą osobą i serii Sniper Elite.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki